1.11.2006

Tunne huvi oma vanemate lugemisharjumuste kohta. Selgita, missugust raamatut nad viimati lugesid. Äkki saan mõne hea idee, mida lugeda.

Urve Hinn

11 kommentaari:

Liisi ajaveeb ütles ...

Minu ema loeb venekeelseid raamatuid!!!

Alina ajaveeb ütles ...

Liisi:Ajakirija ärgake loeb minu ema!!!

Gerrithi ajaveeb ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Gerrithi ajaveeb ütles ...

Minu ema loeb Harry Potter ja segavereline prints ja ma loen seda ise ka ja meil käib Eesti Ekspress

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

dorotheja poolt: minu ema loeb midagi sellist näiteks...detektiiv või ma ei tea mida ta eales seal veel loeb

Mihkel ütles ...

Minu ema luges viimati vastupandamatu

kirjanik: suzanne mcminn fv

Luule ajaveeb ütles ...

Loen praegu H.Jamesi "Daami portreed", räägib Euroopas reisivast ameeriklannast, tema üleelamistest... Hiljuti lugesin Käbi Laretei mälestusteraamatut "Otsekui tõlkes" ja E. Noole "Autogrammi", käsitleb spordi ilu ja valu. Urve, kui ei ole veel lugenud, soovitan Sullegi.
Luule Lutt

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Minu ema loeb raamatut "Graf montekristo" ja "ristiisa".Aga mu isa loeb "Läänerindel muutuseta"!Mu isa soovitab teile seda raamatut lugeda ta räägib et see on väga põnev ja äge!

Dorotheja ajaveeb ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Dorotheja ajaveeb ütles ...

Õpetaja, mul on mõte! Kas ei võiks nii teha, et kirjutada kodunetöö ka ajaveebi! Siis need kellel jäi kirjutamata koolis, see saab ajaveebist vaadata.

Gerrithi ajaveeb ütles ...

minu isa loeb ristiisa