1.12.2006

Nime valimine

Mis võiks olla tüdrukute trenni nimi?

õpetaja Raino

20 kommentaari:

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Ma arvan et see võik olla näiteks:Plixide parim trenn!!

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

või isegi plixid alati võidavad poisse!

Liisi ajaveeb ütles ...

Võib olla : plikade trenn

Mihkel ütles ...

pliksiring

Liisi ajaveeb ütles ...

Minu7 ema pakkub midagi romantilist näiteks noored emalõvid või noored kitsed!!!!

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Plixid rulezz and kutid luzerss!!!!

Elnara ajaveed ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Gerrithi ajaveeb ütles ...

plikside ring on hea nimi

Laurettake ütles ...

Ma arvan et et.......kas või kiftisette trenn!(kõik ju on naljakad!!!)

Kristelle ütles ...

Ma arvan ka,et võiks olla:Plixid rulezz and kutid luzerss!!!!

Alina ajaveeb ütles ...

Ma arvan,et võiks olla:Plixid rulezz and boys luzerss!!!!

Elnara ajaveed ütles ...

võibolla pliksid on paremad trennis

Mihkel ütles ...

no

Gerrithi ajaveeb ütles ...

plikad on ised luuserid

Gerrithi ajaveeb ütles ...

plikad on ised luuserid

Andero ajaveeb ütles ...

pliksid suckivad ja poisid ruulivad!!!!! POISID RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!

Andero ajaveeb ütles ...

kõik ahvivad!

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Ma tean lihtsalt tüdrukutetrenn!

Dorotheja ajaveeb ütles ...

aaaaaaaaaaaaaa aga milleks seda valida, kui tydrukute trenni enampole võib-olla!!! VÄÜÜÜÄÄÄ

Liisi ajaveeb ütles ...

Lauretta aga kõik ei pea olema ju sinu hüüdnimede järgi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!