1.10.2006



10. jaanuaril 2006 tegime 4. klassile ajaveebi. Igaüks tegi isikliku ajaveebi ja klassile tegime ka üldise koha, kus oma mõtteid vahetada. Loodetavasti tekib palju mõtteid, mida teistega jagada. Alustaks kohe ühte arutelu ka. Millised on teie lemmikraamatud ja kus on kõige mõnusam lugeda?

Ingrid Maadvere

5 kommentaari:

Liisi ajaveeb ütles ...

Minule meeldib lugeda kuskil vaikses nurgas!!Aga lemmik raamat on minul kõik järjest mida loen seni on lemmik "Detetktiiv Fredi".

chris ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Mihkel ütles ...

õudusjutud on parimad
ja parim lugemiskoht on voodi.

Luule ajaveeb ütles ...

Mulle meeldivad reisikirjeldused ja elulood, ei salli enam ulmekaid; õhtuti, vahel, kui väga väsinud olen, siis loen ka mõnda krimkat. Lemmikkoht on voodi. Ajalehtedest loen eesti ekspressi ja päevalehte, teisi sirvin netis, ajalehti loen ikka köögis oma lemmiktoolil istudes!
luule Lutt

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Mulle meeldib lugeda selliseid raamatuid mis on põnevad ja mis on korraga hirmsad ning naljakad.Kõige parem koht on mul lugemiseks kassiga põrandal,aga pigem loen ma voodis.Ma ei loe ajalehti mõnikord loen ajakirju kui seal sees on posterid ja midagi huvitavat.Kõige normaalsem raamat mida ma lugenud olen on "Mees kes vahetas enda pead lusika vastu"!