1.19.2006

pai kõigile ajaveebilistele

Mul on hea meel, et ajaveebi kasutamine nii aktiivselt käib. Rääkisin õpetaja Urvega ja ta oli nõus kõige aktiivsematele ajaveebilistele kirjutamisesse mõne viie panema. Nüüd aga vastake, miks on teie meelest ajaveebi vaja?

õpetaja Ingrid

10 kommentaari:

Liisi ajaveeb ütles ...

Minu arvates on teda vaja et rääkida oma muredest ja öelda välja oma arvamust!!!

Mihkel ütles ...

Ei oska öelda!!!

Laurettake ütles ...

Minu arvates on teda vaja et rääkida oma muredest ja öelda välja oma arvamust!!!

Ja veel ma arvan et see on vaja nagu salapäevikuks!

maibriti ajaveeb ütles ...

Ma ei oska öelda!!!!!

Alina ajaveeb ütles ...

Õpetaja kas võib muusikas valida teemaks W.A.Mozarti elust

elnaraajaveeb ütles ...

õpetaja mul on uus ajaveeb elnaraajaveeb.blogspot.com/ kui tuleb kaks sellist siis vajutage teist

Andero ajaveeb ütles ...

ajaveebi on vaja et kodu töid teha??? [mõnikord]

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Minu meelest on see hea,et võõrad ei saa siia kirjutada,aga meie kooli õpilased saavad seda lugeda ja arutada.

Dorotheja ajaveeb ütles ...

See on lahe vestlemiseks! Ja veel siin oleks lahe teha kodukaid!!!

Liisi ajaveeb ütles ...

Minu arust küll see ei saa olla salapäevik, sest kui kirjutad siia saladusi ja teised loevad neid, siis need pole küll juba saladused!!!