2.10.2006

Mis on sõprus?

Seoses läheneva sõbrapäevaga on teil ülesandeks kirjutada lühikirjand sõprusest. Töö peab valmis olema 13.02. Hea oleks, kui kirjandid oleksid üleval teie ajaveebis. Kui see pole võimalik, esitage kirjandid paberil.

Küsimused, mis aitavad kirjutada:
1. Milline on hea sõber?
2. Milline on halb sõber?
3. Kes on minu sõbrad (nimed, kui kaua olete sõbrad olnud, miks olete sõbrad)?
4. Milline sõber olen mina?
Kirjand peab olema vähemalt 10 lauset.

Jõudu tööle
õpetaja Ingrid Maadvere

6 kommentaari:

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Hea sõber on see kes kunagi sind ei reeda,ega räägi su saladusi.Ta peab olema ka abivalmis näiteks siis kui mingi suur probleem sul on.Samuti on ka halbu sõpru ja need on sellised,et koguaeg vaidlevad vastu ja kamandavad,ise midagi ei tee.Minul on palju sõpru kõige parem on Michelle ja Dorotheja,siis on aga Liska,Mari-Liis,Lauretta,Kristelle jne.Kõige parema sõbraga olen tuttav umbes 8 aastat.Dorothejaga aga 4 ja pool.Oleme kõik sõbrad,sest need on just need kellele ma võin enda muresid rääkida ja nad ei räägi seda kellelegi.Kuid vahel on juhtunud,et mõni saladus saab nendel välja öeldud,aga see saladus pole nii oluline.Arvan et mina olen normaalne sõber,sest mulle võib kõike muresid rääkida ja mina sellest kellelegi ei räägi.Kuna ma tihti tahan kamandada või olen vihane olen ma päris palju lõbus ja ka vahest tore.Olen just see inimene kes on energiat täis ja kellele meeldib palju asju korraga teha.

Mihkel ütles ...

Abiks õpetaja Ingridile Lauretta ajaveebi aadress on http://laurettakese.blogspot.com/

Liisi ajaveeb ütles ...

Õp. Ingrid Dorotal ikka ei lähe blogger sisse kuigi tal see on. Ta vist peab koolis seda täitma!

Erkki Kink ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Erkki Kink ütles ...

Hea sõber on see, kea sind aitab ja on sulle alati truu. Hea sõber peab ka olema sinu vastu hea, ei reeda sind ja aitab, kui sul on abi vaja. Minu sõbrad on Andreas, Andero ja Mihkel. Andreasega oleme sõbrad esimesest klassist alates. Temaga on hea koos mängida. Anderoga saab arutada arvutimängudest ja Mihkliga saab rääkida kooliasjadest ja koos väljas käia. Nemad on minu parimad sõbrad. Halb sõber on minu arvates kiuslik, ei hoia saladusi, lööb ja kaebab. Mul on palju tuttavaid, kuid häid sõpru on ainult mõni. Mina olen enda arvates hea sõber. Ma teen mõnikord nalja, aitan oma sõpru, kui neil on abi vaja.

Erkki Kink ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.