2.14.2006

Kodune töö - luuletus

15. veebruariks kirjutage vähemalt 6realine luuletus oma loomsõbrast. Luuletus avaldage oma ajaveebis või tooge paberi peal kooli.

õpetaja Ingrid



Hääletuse tulemusel (11 häält) valiti kõige paremaks Chrisi humoorikas luuletus sõprusest.

Minu sõber oled sina
sulle olen mina.
Kui mul täna abi vaja,
siis kaela sul sajan.
Koos meil alati on tore,
sa oled kole.
Siis kui päike paistab õues,
on sul päike põues.
Ja kui taevast vihma kallab,
siis vett sulle krae alla kallan.
Täna ütlen sulle seda,
vett sa veda.
Alati su sõbraks jään,
sa oled sõbraks jääl.
Kui sa mul sõbraks jääd,
oled sa külmal jääl.

13 kommentaari:

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

jama

chris ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Liisi ajaveeb ütles ...

Chris ei pea lugu oma sõpradest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mihkel ütles ...

Sa ei saa aru, et see on huumoriga tehtud!!!

Catherine-Cordelia ajaveeb ütles ...

Sul puudub natuke riim

Liisi ajaveeb ütles ...

Saan aru, aga ikkagi pole ilus niimodi sõpradest luuletusi teha!!!!!!!!!!!

Mihkel ütles ...

Minu arust on see väga lahe :):):):)

Andero ajaveeb ütles ...

See on just lahe ju...

maibriti ajaveeb ütles ...

Ma palun vabandust et ei kirjutanud
seda luuletust. Ma ei kirjutanud seda luuletust sellepärast et mul ei läinud ajaveebid sisse. Sellepärast ma ei teadnud.

Lauretta ütles ...

Elnara ma mäletan sa rääkisid koolis ,et sulle ei meeldi Chrissi luuletus ,et ta pole ültse lahe nüüd aga teistmoodi vä ?

Dorotheja ajaveeb ütles ...

Jään sama arvamusega nagu Elisabeth! Mulle ei meeldiks, kui ma oleksin Sinu sõber ja sa kirjutaksid minust niimoodi!
Ei, ei ärga arvake, et mul pole huumorimeelt, sest see ei ole nii. Lihtsalt ka naljadel on omad piirid minu jaoks on nad siin ületatud! Ja ka Catherine arvamus on sama mis mul, sest siin tõesti eriti riimi ei olnud. Aga ikka see paljudele meeldis, ega mina ei vaidle, et kellegi oma oli parem. Tubli, Sinu luuletus on valitud parimaks! =)))

Liisi ajaveeb ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Liisi ajaveeb ütles ...

Õpetaja te võiksite rohkem siin kirjutada(vähemalt ma soovitan seda).